Broszura

Broszura informacyjna RODO

Z tego dokumentu dowiedzą się Państwo, po co zbieramy Państwa dane i co z nimi robimy.

  1. Kto odpowiada za przetwarzanie Państwa danych i z kim kontaktować się w tej sprawie

    Administratorem Państwa danych osobowych jest Glen Dimplex Polska sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (Obornicka 233, 60-650 Poznań), zwana dalej jako Glen Dimplex Polska.
    Mogą się Państwo z nami skontaktować:

    • listownie - Glen Dimplex Polska sp. z o.o., ul. Obornicka 233, 60-650 Poznań.
    • pocztą elektroniczną – office@dimplex.pl
  2. Dlaczego i na jakiej podstawie przetwarzamy Państwa dane

    Przetwarzamy Państwa dane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz polskimi przepisami, które dotyczą ochronydanych.
    Państwa dane możemy przetwarzać:

    • aby zawierać lub wykonywać umowy zawarte z Państwem lub z Państwa udziałem lub
    • aby wypełniać obowiązki prawne, lub
    • w celu wynikającym z naszego prawnie uzasadnionego interesu, lub
    • na podstawie Państwa zgody.
  3. W jakich sytuacjach przetwarzamy Państwa dane i przez jaki czas

    Państwa dane przetwarzamy w związku z prowadzoną przez Glen Dimplex Polska działalnością gospodarczą, w szczególności w celu:

    • zawierania i wykonywania umów przez nas na Państwa rzecz lub osób, na rzecz których Państwo działają, w tym umożliwienia prowadzenia korespondencji z Glen Dimplex Polska oraz umożliwienia kontaktu telefonicznego.

      Czas przetwarzania danych: przez okres obowiązywania umowy oraz okres przedawnienia roszczeń z niej wynikających.

    • przeprowadzenia procesu reklamacyjnego, w tym rozpoznawania skarg, wniosków i reklamacji (z tytułu gwarancji/rękojmi).

      Czas przetwarzania danych: przez okres 12 miesięcy po terminie upływu gwarancji/rękojmi lub do czasu rozliczenia reklamacji.

    • realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów, co m.in. dotyczy:
      • prowadzenia działań marketingowych (w tym przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej).

        Czas przetwarzania danych: do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu w tym zakresie. W przypadku prowadzenia marketingu z wykorzystaniem numeru telefonu lub adresu e-mail każdorazowo pozyskujemy zgodę na taki rodzaj komunikacji.

      • kontaktowania się i udzielenia odpowiedzi na zapytania w formularzu kontaktowym.

        Czas przetwarzania danych: przez czas niezbędny do wyjaśnienia kwestii zawartych przez Państwa w formularzu kontaktowym.

      • dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.

        Czas przetwarzania danych: przez okres obowiązywania umowy i przedawnienia roszczeń z niej wynikających.

    • archiwizowania dokumentów.

      Czas przetwarzania danych: przez okres przedawnienia roszczeń lub wynikający ze szczególnych obowiązków prawnych.

    • prowadzenia rekrutacji.

      Czas przetwarzania danych: do 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku zgody wyrażonej na dalsze procesy rekrutacyjne nie dłużej niż rok.

    • zarządzania zasobami ludzkimi – pracownikami i współpracownikami.

      Czas przetwarzania danych: zgodnie z obowiązującymi przepisami zobowiązującymi do archiwizowania dokumentów z zakresu prawa pracy, tj. akta osobowe przechowujemy przez 50 lub 10 lat. Umowy cywilnoprawne będą przechowywane do czasu upływu terminów przedawnienia wynikających z nich roszczeń.

    • wypełniania obowiązków prawnych, np. w zakresie prawa podatkowego.

      Czas przetwarzania danych: przez okres wynikający z obowiązku prawnego.